Zártkörű könyvklub. Ha érdekel a tagság, küldj egy emailt!

Minden levélre válaszolunk, de előfordulhat, hogy a válaszlevelünk a levélszemét közé kerül, ezért kérjük ellenőrizd a spam/levélszemét mappádat!


ePub átalakítás mobi-ra: http://ingyenekonyvek.blogspot.com/p/konvertalas.html


Ezeket a könyveket olvastuk:

February 12, 2014

Heinrich Harrer: Visszatérés Tibetbe

http://yadi.sk/d/XjTP7SVxHnKhb
„Amikor 1952-ben megjelentettem a Hét év Tibetben című könyvemet, amit aztán a földkerekség minden jelentősebb nyelvére lefordítottak, és világsiker lett, minden feltétel megvolt, hogy nagy érdeklődést váltson ki.”
„Az 1982-es utazás ismét abba az országba vezetett, ahol az életem formálódott. De ez már nem volt kaland. Miután a beutazási engedély megszerzéséért sokat fáradoztam. De mindig csak a "not yet” választ kaptam, végül csatlakoztam egy társasutazáshoz, mivel nem olyan régóta évente korlátozott számú turistát beengednek Tibetbe."
„Az emberek elhiszik majd nekem, hogy a kínaiak színpadra alkalmazott "olvadásával” szemben kritikus vagyok, hiszen barátom szavai, melyeket Lhászában súgott oda nekem – „minden dzsüma”, „minden látszat” – még a fülemben csengenek."

No comments:

Post a Comment