Zártkörű könyvklub. Ha érdekel a tagság, küldj egy emailt!

Minden levélre válaszolunk, de előfordulhat, hogy a válaszlevelünk a levélszemét közé kerül, ezért kérjük ellenőrizd a spam/levélszemét mappádat!


ePub átalakítás mobi-ra: http://ingyenekonyvek.blogspot.com/p/konvertalas.html


Ezeket a könyveket olvastuk:

November 22, 2017

Pierre Boulle: Ahol ​a Kwai folyó ered

„Lelkiismeretes inkvizítorok sokat és szenvedéllyel faggattak már arról, hogy honnét merítettem az ihletet a Híd a Kwai folyón-hoz. Sokáig és hiába próbáltam tisztázni a rejtélyt, amely engem legalább annyira izgatott, mint őket. Ha részletek forrása nyilvánvaló is, hol találhattam az alapgondolatot, a mondanivalót, amely számomra lényeges? Nos, azt hiszem, megoldottam a kérdést. Ebben a kalandsorozatban a mondanivaló is benne foglaltatik… Unalmas lenne visszabonyolítani az átéltek mechanizmusát. Én egyszerűen az elbeszéléssel szolgálok itt, a regény után, és állítom, hogy szétfolyón ugyan, de a regény egész nyersanyaga, szellemi lényege benne van. Ez talán minden magyarázatnál élesebben világítja meg majd ösztönös felfogásomat a regényírás művészetéről.”

No comments:

Post a Comment