Chloé Esposito: Bűn
Amikor Alvie rájön, hogy bérgyilkos pasija lelépett a Lamborghinivel és kétmillió euróval, azt teszi, amit bármelyik megtört szívű, faképnél hagyott, amatőr bérgyilkosnő tenne – megissza a minibár tartalmát, majd törni-zúzni kezd a hotelszobában.
Azután munkához lát.
Veszedelmes macska-egér játék veszi kezdetét Rómán keresztül, ahol Alvie és Nino mindenütt csak rombolást hagy maga után. Alvie teljesen átadja magát a sötétségnek, de még nem tudja, vajon Nino tényleg a nemezise… vagy az egyetlen férfi, aki elég romlott ahhoz, hogy bánni tudjon vele.
Chloé Esposito: Őrület
Alvie világéletében gyönyörű ikertestvére, Beth árnyékában élt.
Amikor Beth meghívja fényűző szicíliai villájába, Alvie elfogadja a meghívást. Ki ne akarna egy hétig a napon sütkérezni? Ráadásul Bethnek dögös férje, cuki kisbabája, gyors sportkocsija és persze rengeteg pénze van.
Csak az a bökkenő, hogy mindez túl szép ahhoz, hogy igaz legyen...
És Beth sem olyan angyali, mint amilyennek látszik.
Alvie-nak ölébe pottyan a lehetőség, hogy ellopja az életet, amit úgy érzi, megérdemel.
Ha megússza élve.
Charles Frazier: Hideghegy
A múlt századi polgárháborús Amerikában játszódó nagyregény két szálon futó szenvedélyes szerelmi történet. Inman, a sebesült katona kalandos út, ezernyi életveszély közepette tart hazafelé, a romantikus, hátborzongató Hideghegy felé. Költői szépségű tájon, vadregényes és félelmetes vidéken visz az útja, ellenséges és barátságos emberekkel találkozik. A Hideghegyen az elárvult Ada várja, aki kényelmes, védett gyermekkora után váratlanul teljesen egyedül maradva birkózik a birtok és az élet megszerzésével. A párhuzamos szerkesztésű, csodálatos nyelven írott regényben lebilincselő, felemelő élményre lelhetnek mindazok, akik nem felejtették el a hagyományos nagyregények megkapó világát.
Armando Lucas Correa: A történelem hajótöröttei
A 12 éves zsidó lánynak, Hannah-nak 1939-ben szüleivel együtt menekülnie kell a nácik által kisajátított otthonukból. Az embertelenségből egy Kubába tartó óceánjáró kínál kiutat, de lehetséges-e a menekülés, vagy az új élet reménye délibáb csupán?
Anna, a tizenkét éves New York-i zsidó lány sosem ismerhette meg a szeptember 11-i terrortámadás poklában eltűnt apját, most pedig magányosan él a világtól egyre inkább elforduló anyjával.
Hannah és Anna nem ismerik egymást, mégis, hatvan év távlatából is összekapcsolja a sorsukat valami. Valami, ami túlmutat a holokauszt borzalmain, a kubai forradalmon, a New York-i ikertornyok leomlásán, az otthontalanná váláson, a szülők és a barátok elvesztésén.
William Landay: Jacob védelmében
Andy Barber több mint húsz éve megyei helyettes kerületi ügyész. Köztiszteletben álló férfi, szorgalmas munkaerő és boldog családapa. De amikor sokkoló bűncselekmény történik a New England-i kisvárosban, és Andy tizennégy éves fiát vádolják az osztálytársa meggyilkolásával, a férfit teljesen elvakítják az események.
Andy foggal-körömmel próbálja védeni a fiát. Jacob váltig állítja, hogy ártatlan, és Andy hisz neki. Hiszen ez a kötelessége. Ő Jacob apja. De miközben egyre több terhelő bizonyíték és megdöbbentő titok kerül napvilágra, Andy házassága összeomlással fenyeget, a per egyre gyorsabban halad fenyegető végkifejlete felé, és a válságos események tükrében az is kiderül, milyen kevéssé ismeri az apa a fiát, Andy a saját lelkiismeretével is összeütközésbe kerül: hűség és becsület, igazság és hamisság, a mélyen eltemetett múlt és az elképzelhetetlen jövő között őrlődik.
William Landay tökéletes regénye egy válságba került családról szól – izgalmas, karakteres krimi, amely egyben lebilincselő történet bűntudatról, árulásról, és arról, milyen félelmetes sebességgel tud félresiklani az életünk.
Kaljánamalla: Anangaranga
Avagy a szerelmi játékok istenének színpada
„Manapság divatos az indiai kultúrát "erotikus kultúrának” nevezni. Ez így mindenképpen túlzás, helyesebben azt mondhatjuk, hogy az indek számára a szexualitás nem tartozott sohasem a tabu témák közé, és ez jól tükröződik a hinduizmus ideológiájában, a szépirodalomban, a képzőművészet erotikus témájú alkotásainak sokaságában és nem utolsósoran a hagyományos tudományosságban, amelynek önálló diszciplínája a kámasásztra, a „szerelem tudománya”.
No comments:
Post a Comment